Η Air Aroma και η Nissan δημιουργούν μια εμπειρία Scent Branding

02 March, 2021

Η Air Aroma και η Nissan δημιουργούν μια εμπειρία Scent Branding

Η Nissan Motors είναι γνωστή ως πρωτοπόρος σε θέματα καινοτομίας και τεχνολογίας και έχει διευρύνει τα όρια ώστε να διαφοροποιηθεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό, καθώς είναι η πρώτη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων που χρησιμοποίησε μια στρατηγική scent branding με συνέπεια σε όλες τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων.

Οι εκθέσεις αυτοκινήτων της Nissan έχουν ως στόχο να προσελκύσουν όλες τις αισθήσεις, από την όραση και τον ήχο ως την αφή και ιδιαιτέρως την όσφρηση. Πολλά μεγάλα brands, συμπεριλαμβανομένων πολυτελών ξενοδοχείων και καταστημάτων λιανικής, κατανοούν τη σημασία της αλληλεπίδρασης με όλες τις αισθήσεις ως μέρος της εμπειρίας του πελάτη και η Nissan έχει ήδη αναγνωρίζει τη σημασία αυτή.

Η Nissan προσέγγισε την Air Aroma πριν από 7 χρόνια με σκοπό να συνεργαστούν στην εύρεση ενός αρώματος που θα ταιριάζει και θα αντικατοπτρίζει το brand και την θέση της εταιρείας στην αγορά. Η Nissan έδωσε στους αρωματοποιούς της Air Aroma ένα brief, εξηγώντας πως επιθυμούν ένα άρωμα μοντέρνο, ζωηρό και συναρπαστικό, που θα κάνει ταυτόχρονα νύξη στις Ιαπωνικές ρίζες της εταιρείας.

Η Air Aroma, ο επίσημος συνεργάτης αρωμάτων για τη Nissan, χρησιμοποίησε αυτό το αρχικό brief, εξετάζοντας συνδυαστικά το κοινό στο οποίο απευθύνεται η Nissan και την ταυτότητα του brand, ώστε να επιλέξει το τέλειο άρωμα. Τελικά, επιλέχθηκε ένα φρέσκο, πολυτελές και ανατολίτικο άρωμα, με νότες από πράσινο τσάι.

Η σύνδεση ενός brand με ένα άρωμα φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα σε περιβάλλοντα όπου υπάρχουν πολυαισθητηριακές προκλήσεις, όπως φωτισμός, ήχος και πολυτελείς εσωτερικοί χώροι. Η Nissan αναδεικνύει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και η προσθήκη αρώματος αλλάζει διακριτικά τη διάθεση όλων των επισκεπτών.

Ο Roel de Vries, Vice President και Global Head of Marketing & Brand Strategy της Nissan Motor Co, Ltd. εξηγεί τη σημασία που έχει το άρωμα, τη διαδικασία του scent branding για τη Nissan και συζητά τις μελλοντικές ευκαιρίες αρωματισμού για τις εκθέσεις και αντιπροσωπείες αυτοκινήτων της Nissan. Ο Roel εξηγεί: "Αυτό ακριβώς κάνουν και άλλα brands, όπως κάποιες πασίγνωστες εταιρείες ρούχων και αλυσίδες ξενοδοχείων. Μπαίνοντας στην υποδοχή, αναγνωρίζετε αμέσως τη μυρωδιά και έχετε την αίσθηση πως επιστρέψατε σπίτι."