Αρώματα από Εβδομάδα Μόδας

08 June, 2021

Αρώματα από Εβδομάδα Μόδας

Στις εβδομάδες μόδας, οι σχεδιαστές σπεύδουν να προετοιμάσουν τις συλλογές τους για το κοινό - κανονίζουν τις τελικές πρόβες για την τέλεια εφαρμογή των ρούχων, πραγματοποιούν ελέγχους ήχου και φωτισμού, γενικά φροντίζουν να βρίσκονται όλα σε αρμονία, με την ελπίδα κάθε brand να αφήσει ένα διαχρονικό σημάδι στη βιομηχανία της μόδας.

Εκτός από τον τέλειο φωτισμό, το styling και τον χώρο διεξαγωγής, οι σύγχρονοι σχεδιαστές έχουν μάθει να ενσωματώνουν και διάφορες άλλες αισθητηριακές διαστάσεις πέρα από τις οπτικές στα show τους, προκειμένου να εκφράσουν την αντίληψή τους και να ξεχωρίσουν από τους άλλους δημιουργούς. Εισάγοντας άρωμα στην πασαρέλα, τα brands μπορούν να αυξήσουν τον αντίκτυπο και το αποτύπωμα της επίδειξης στη μνήμη των καλεσμένων τους στην εβδομάδα μόδας. Μεγάλοι οίκοι όπως οι Manning Cartell, Max Mara και Hugo Boss έχουν ενσωματώσει εδώ και χρόνια το scent marketing στα show τους.

Ιδανικά, το άρωμα ενός brand είναι τόσο αναγνωρίσιμο όσο και το logo του. Συχνά, το άρωμα υπογραφής απεικονίζει την προσωπική ουσία ενός brand με τρόπο που οπτικά δε γίνεται. Το άρωμα προκαλεί περισσότερη νοσταλγία και λειτουργεί ενστικτωδώς σε ένα άτομο, καθώς επικοινωνεί κατευθείαν με τον εγκέφαλο, δημιουργεί συνδέσεις με τη μνήμη και την ισχυρότερη συναισθηματική ανταπόκριση από όλες τις αισθήσεις. Όταν συνδυάζεται με μια εμπειρία, επιτρέπει το βίωμα αυτής της αλληλεπίδρασης με έναν πιο οικείο και προσωπικό τρόπο. Όταν χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια μιας επίδειξης μόδας, το άρωμα όχι μόνο αντανακλά την προσωπικότητα ενός brand, αλλά μπορεί να προσθέσει μια νέα διάσταση στη συνολική ατμόσφαιρα της εμπειρίας που συμβαδίζει με το όραμα του σχεδιαστή. Σύμφωνα με έναν έμπειρο σχεδιαστή, ο αρωματισμός κατά τη διάρκεια ενός show «βάζει τους καλεσμένους, με έναν άκρως υποσυνείδητο τρόπο, ακριβώς στη διάθεση που θέλει εκείνος να βρίσκονται». Είτε μια συλλογή έχει σκοπό να σοκάρει είτε να εκφράσει απλότητα ή να δείξει εφευρετικότητα, τα εξειδικευμένα αρωματικά προφίλ μπορούν να βοηθήσουν στην άμεση και απρόσκοπτη έκφραση κάθε διάθεσης στο κοινό.

Ενσωματώνοντας αρωματισμό κατά τη διάρκεια των fashion shows, ολοκληρώνεται η συνολική εμπειρία. Οι καλεσμένοι παρακολουθούν οπτικά το show, απολαμβάνουν ακουστικά το συνοδευτικό soundtrack και ταυτόχρονα εισπράττουν τη διάθεση μέσω της οσμής, σύμφωνα με τις προθέσεις του σχεδιαστή. Με το άρωμα, το brand είναι σε θέση να διηγηθεί μια ολοκληρωμένη ιστορία, δημιουργώντας μια στιγμή που υπάρχει εκτός συγκεκριμένου χρόνου και τόπου και έχει ένα αντίκτυπο στο υποσυνείδητο που διαρκεί. Ο αρωματισμός σε μια εβδομάδα μόδας βοηθά συνολικά τα brands να δώσουν ζωή σε κάθε δημιουργική φαντασίωση.