Μια κλεφτή ματιά στο Essence de Sofitel

09 October, 2020

Μια κλεφτή ματιά στο Essence de Sofitel

Κάθε χρόνο κορυφαία ξενοδοχεία, πολυτελείς ταξιδιωτικοί σύμβουλοι και διεθνή μέσα ενημέρωσης φιλοξενούνται στις Κάννες για το κορυφαίο International Luxury Travel Market, στο οποίο παρουσιάζεται στους διεθνείς ταξιδιωτικούς αγοραστές (global travel buyers) ένα προσεγμένο εύρος επιλογών σε πολυτελείς ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Σε αυτή την εκδήλωση είναι που δημιουργούνται πολυτελείς ταξιδιωτικές τάσεις και εξασφαλίζονται συνεργασίες, επιτρέποντας στον ολοένα και πιο απαιτητικό ταξιδιώτη μια πραγματικά αξέχαστη εμπειρία για τις επόμενες διακοπές του. Στα πλαίσια του International Luxury Travel Market Cannes 2017, η AccorHotels διοργάνωσε μια σειρά εκδηλώσεων με πολυτελή brands, προσκαλώντας διεθνείς ταξιδιωτικούς συμβούλους και δημοσιογράφους σε αποκλειστικές πολυαισθητηριακές εμπειρίες για κάποια από τα πολυτελή της brands, συμπεριλαμβανομένων των Raffles, Fairmont, Swissôtel, MGallery και Sofitel.

Ως ο παγκόσμιος προμηθευτής αρωμάτων για όλα τα πολυτελή brands της AccorHotels, η Air Aroma είχε την απίστευτη ευκαιρία να συμμετάσχει στο brand event για το Sofitel, εορτάζοντας το κομψό και εκλεπτυσμένο άρωμα υπογραφής Essence de Sofitel. Το Sofitel Experience επικεντρώθηκε στη διεθνώς αναγνωρισμένη γαλλική κληρονομιά του brand και διερεύνησε το άρωμα υπογραφής Essence de Sofitel εις βάθος με τη χρήση ενός εργαστηρίου αρωμάτων μαζί με την Air Aroma, η οποία είχε επικεφαλής τον αρωματοποιό Lucien Ferrero. Οι επισκέπτες προσκλήθηκαν στην ιδιωτική βίλα Château Saint Georges στο Grasse, την πρωτεύουσα των αρωμάτων παγκοσμίως. Ανάμεσα στη μαγευτική πλαγιά της Προβηγκίας με θέα τα τοπικά εργαστήρια αρωματοποιίας και σε λιβάδια με λουλούδια, η βίλα του 19ου αιώνα αποπνέει την παγκοσμίου φήμης κλασική γαλλική κομψότητα μέσω του brand Sofitel. Χτισμένη από τον αρωματοποιό 4ης γενιάς Leon Chiris, η βίλα φέρει μια τεράστια κληρονομιά και έχει θέσει τις βάσεις για περαιτέρω οσφρητική εξερεύνηση.

Η Air Aroma εξήγησε τη μοναδική διαδικασία δημιουργίας του αρώματος, αποκαλύπτοντας τον πυρήνα της έμπνευσης και το βασικό όραμα για το άρωμα με βάση το branding του Sofitel και πληροφορίες όπως το guest experience, το target audience και την αισθητική των εσωτερικών χώρων, που βοήθησαν στη διαμόρφωση του τελικού αρώματος Essence de Sofitel. Ο Γάλλος αρωματοποιός που βρίσκεται πίσω από το άρωμα Essence de Sofitel, Lucien Ferrero, παρείχε μια σπάνια ευκαιρία εισαγωγής στη διορατικότητα ενός αρωματοποιού, συζητώντας τη δημιουργική του διαδικασία κατά την ανάπτυξη ενός νέου αρώματος και έδειξε στους συμμετέχοντες - μέσω μιας διαδραστικής οσφρητικής εμπειρίας – τον τρόπο και την ικανότητα προσαρμογής του αρώματος Essence de Sofitel. Με τη χρήση ακατέργαστων φυσικών συστατικών που προέρχονταν από τον κήπο του, ο Ferrero μοίρασε θρυμματισμένα φύλλα λεμονιάς, ένα κλαδί από μαστιχόδεντρο (lentisque) και αιθέριο έλαιο πατσουλί, εξηγώντας τις αρχικές ιδέες του για το Essence de Sofitel και την έμπνευσή του από τα αρώματα που περιβάλλουν το σπίτι του στη Γαλλική Ριβιέρα (Côte d’Azur). Ο Ferrero συνέχισε να περιγράφει τις κυρίαρχες νότες κορυφής, καρδιάς και βάσης του αρώματος, συνδέοντάς τις με συναισθήματα και χαρακτηριστικά που σχετίζονται με το scent brief του Sofitel, οι οποίες συνδυάζουν τη σύγχρονη φινέτσα με μια παραλλαγή Γαλλικής κομψότητας. Ακολουθώντας αυτή την κεντρική ιδέα, οι παρευρισκόμενοι μπόρεσαν να εξατομικεύσουν τη δική τους εκδοχή του Essence de Sofitel - έχοντας πρόσβαση σε ακατέργαστες πρώτες ύλες αιθέριων ελαίων – ανεβάζοντας τα επίπεδα φρεσκάδας με το Περγαμόντο, ενισχύοντας τη μεθυστική θηλυκότητα με το Γιασεμί ή δίνοντας ώθηση στον αισθησιασμό και τη γοητεία με το Σανταλόξυλο. 

Με τα κεριά Essence de Sofitel να αρωματίζουν απαλά τη βίλα, η Air Aroma περιέγραψε τη στενή συνεργασία της με τις ομάδες marketing του Sofitel ώστε να δημιουργήσουν μια εκλεπτυσμένη ταυτότητα για το άρωμα, σχεδιάζοντας το logo, το όνομα, τις συσκευασίες και τη γκάμα προϊόντων. Η όμορφη γκάμα προϊόντων λιανικής αντανακλά την κομψότητα και το υψηλό επίπεδο του brand με ένα κερί και Room Mists σε 2 μεγέθη, και είναι όλα διαθέσιμα για αγορά στο So Boutique και στα ξενοδοχεία Sofitel παγκοσμίως. Για την προώθηση της συνολικής στρατηγικής marketing του αρώματος, μια σειρά προϊόντων για εσωτερική χρήση περιλαμβάνει ένα εντυπωσιακό κερί βάρους 1,5 κιλού, Housekeeping Sprays και Pillow Mists με άρωμα Γαλλικής Λεβάντας. Για να ενισχύσει την κυκλοφορία του αρώματος υπογραφής, η Air Aroma μαζί με το Sofitel δημιούργησαν ένα ιδιαιτέρως πολυτελές Fragrance Case. Σχεδιασμένο έτσι ώστε να ταιριάζει με την πολυτελή αισθητική του Sofitel, η ιδέα του Fragrance Case παρέχει στους επισκέπτες τη δυνατότητα να πειραματιστούν με τα βασικά συστατικά του αρώματος και να μάθουν σχετικά με το Essence de Sofitel και τον αρωματοποιό Lucien Ferrero. Το concept του Fragrance Case σε 25 κορυφαία ξενοδοχεία Sofitel παγκοσμίως βοηθά στη βελτίωση του guest experience με αυτό το αρωματικό τελετουργικό, καθώς κινεί την περιέργεια και αφηγείται μια ιστορία. 

Απολαμβάνοντας εορταστικά κοκτέιλ και εκλεκτή Γαλλική κουζίνα στις επιχρυσωμένες αίθουσες με θέα την ύπαιθρο του Grasse στο τέλος της ημέρας, το άρωμα Essence de Sofitel μιμείται μια αληθινή αναπαράσταση της Γαλλικής joie de vivre (χαρά της ζωής), μια αληθινά μοναδική εμπειρία.