Μυρωδιά Καινούργιου Αυτοκινήτου

01 August, 2020

Μυρωδιά Καινούργιου Αυτοκινήτου

Είναι προφανώς οικεία αυτή η συναρπαστική εμπειρία της επίσκεψης σε μια αντιπροσωπεία για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Ενώ ενδέχεται να εξελιχθεί σε αγχωτική και κουραστική διαδικασία, υπάρχει ένα αίσθημα βαθιάς ανακούφισης και ικανοποίησης όταν επιτέλους κάθεστε στο νέο σας αυτοκίνητο για πρώτη φορά και απολαμβάνετε την ευχάριστη ‘μυρωδιά του καινούργιου αυτοκινήτου’.

Τί ακριβώς είναι αυτή η ‘μυρωδιά καινούργιου αυτοκινήτου’, η οποία είναι τόσο οικεία σε όλους μας; Σύμφωνα με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, πρόκειται ουσιαστικά για ένα μείγμα πτητικών οργανικών ενώσεων όπως καουτσούκ, πλαστικό, δέρμα και άλλες χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται για τη συναρμολόγηση ενός αυτοκινήτου. Αυτές οι ενώσεις απελευθερώνουν μόρια στον αέρα όταν φτάσουν σε ένα ορισμένο σημείο βρασμού, δημιουργώντας έτσι το άρωμα αυτό. Τι θα ήταν ένα καινούργιο αυτοκίνητο χωρίς αυτό το χαρακτηριστικό άρωμα; Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, λαμβάνοντας υπόψη την επιθυμία των πελατών για αυτή την ιδιαίτερη μυρωδιά στο καινούργιο τους όχημα, φροντίζουν να διατηρείται η κατάλληλη ισορροπία κατά τη διάρκεια της κατασκευής ώστε να υπάρχει η επιθυμητή επίδρασή της κατά τη διάρκεια μιας αγοραστικής εμπειρίας.

Τα στοιχεία δείχνουν, σύμφωνα με ειδικούς, ότι το 90% της μυρωδιάς ενός καινούργιου αυτοκινήτου δυστυχώς εξαφανίζεται μετά από ένα μήνα. Οι άνθρωποι βρίσκουν τη μυρωδιά αυτή τόσο σαγηνευτική, που συχνά προσπαθούν να τη μιμηθούν με τη χρήση άλλων αρωμάτων, όταν το αυτοκίνητο δεν είναι πια καινούργιο. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπαθούν να βρουν τρόπους να μπορούν να διαχειριστούν αυτή τη χαρακτηριστική μυρωδιά, ώστε να μην καταλήξει να είναι μόνο ένα συναίσθημα νοσταλγίας που αποτελεί μια ανάμνηση μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα.

Αυτό ακριβώς είναι που κάνει η Air Aroma, σε συνεργασία με αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, για να δημιουργήσει προσωποποιημένα αρώματα που θα ενσωματωθούν σε εκθέσεις και εκθεσιακούς χώρους ή και στο εσωτερικό των αυτοκινήτων. Αυτή η μυρωδιά αντιπροσωπεύει την αίσθηση του καινούργιου, του φρέσκου και της πολυτέλειας ενός οχήματος. Μέσω της δημιουργίας τέτοιων αρωμάτων, η Air Aroma βοηθά τους εμπόρους αυτοκινήτων να προσφέρουν στους πελάτες την ίδια αίσθηση κομψότητας και φινέτσας κάθε φορά που επισκέπτονται έναν εκθεσιακό χώρο ή μπαίνουν σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Η όσφρηση είναι μία από τις ισχυρότερες ανθρώπινες αισθήσεις και ένα brand, αρωματίζοντας ένα αυτοκίνητο, μια έκθεση ή έναν εκθεσιακό χώρο, δημιουργεί την απόλυτη αγοραστική εμπειρία.

Η Air Aroma έχει συνεργαστεί με κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες αυτοκινήτων, όπως η Mercedes-Benz, η Lincoln, η Lexus και η Nissan. Κάθε άρωμα υπογραφής εκφράζει τις αξίες ενός brand και όσα προσπαθεί να μεταδώσει στους πελάτες του. Για παράδειγμα, η Mazda συνεργάστηκε στενά με την Air Aroma για να δημιουργήσει ένα θερμό και φιλόξενο άρωμα που θα απολαμβάνουν οι πελάτες με την είσοδό τους στον εκθεσιακό της χώρο. Τα θερμά χαρακτηριστικά σε αρωματικές νότες όπως του σανταλόξυλου έχουν αποδειχτεί ότι διαθέτουν χαλαρωτικές ιδιότητες και προσφέρουν πνευματική τόνωση. Καθώς η επιλογή ενός καινούργιου αυτοκινήτου μπορεί να γίνει μια αγχωτική διαδικασία, ενσωματώνοντας ένα χαλαρωτικό άρωμα στον εκθεσιακό χώρο μπορεί να κατευνάσει τέτοια συναισθήματα και να αναζωογονήσει. 

Η Nissan αρωματίζει τις πολυτελείς εκθέσεις αυτοκινήτων της, διαχέοντας το άρωμα υπογραφής που η Air Aroma δημιούργησε αποκλειστικά για εκείνη, ένα φρέσκο άρωμα με νότες από φρούτα και βότανα. Σύμφωνα με τον Global Head of Marketing της Nissan, το μοντέρνο ανατολίτικο άρωμά τους έχει δημιουργήσει μια ζωηρή και συναρπαστική ατμόσφαιρα για τους επισκέπτες στις εκθέσεις αυτοκινήτων τους. Άλλα γλυκά και φρουτώδη αρώματα, όπως το αγγούρι και το πράσινο μήλο, έχουν αποδειχθεί πως προκαλούν θετική ενέργεια. Αυτές οι αρωματικές ιδιότητες κάνουν την επιλογή ενός νέου αυτοκινήτου μια πιο ευχάριστη εμπειρία. Αρωματίζοντας τα αυτοκίνητα με προσωποποιημένα αρώματα υπογραφής, ενισχύεται η συναισθηματική σύνδεση των brands με τους πελάτες τους, ενισχύοντας έτσι την ανταπόκρισή τους στην διαδικασία αγοράς. Με την διάχυση ενός αρώματος υπογραφής σε μια έκθεση ή έναν εκθεσιακό χώρο, ακόμα και σε ένα αυτοκίνητο, δημιουργείται στους πελάτες ένα αίσθημα και μια εμπειρία που έχει διάρκεια και δεν ξεθωριάζει πια.