Η Δύναμη του Αρώματος στη Μόδα και τη Λιανική

10 August, 2021

Η Δύναμη του Αρώματος στη Μόδα και τη Λιανική

Στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά λιανικής σήμερα, πολλά brands χρησιμοποιούν επαναλαμβανόμενες, μονότονες και μη εμπνευσμένες καμπάνιες, με αποτέλεσμα να μην καταφέρνουν να πετύχουν και να επικοινωνήσουν με το target audience τους. Με πληθώρα από διαφημιστικές πλατφόρμες σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο και έντυπη μορφή, μόνο οι καλύτεροι ξεχωρίζουν. Ως αποτέλεσμα, οι έμποροι λιανικής αναγκάστηκαν να γίνουν πιο δημιουργικοί στον τομέα στρατηγικής marketing, προκειμένου να ξεχωρίσουν από το σκληρό ανταγωνισμό.

Ιστορικά, οι επαγγελματίες στον χώρο της πώλησης και του marketing είχαν στραμμένη την προσοχή τους σε μια οπτική και ακουστική εμπειρία για τους πελάτες, ωστόσο η σύγχρονη αγορά εστιάζει όλο και περισσότερο σε ένα πλήρες αισθητηριακό branding. Η αίσθηση και η υφή σε προϊόντα, διακοσμητικά και υφάσματα ενθαρρύνουν τη φυσική επαφή και επιδρούν στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την ποιότητα των προϊόντων, κάτι που δε μπορεί να γίνει αντιληπτό διαδικτυακά. Η αίσθηση που έχει αξιοποιηθεί λιγότερο ως τώρα στο marketing - ωστόσο, ίσως μία από τις σημαντικότερες - είναι η όσφρηση, η οποία επιδρά απευθείας στις αναμνήσεις και τις εντυπώσεις των χώρων. Είναι η πιο ισχυρή αίσθηση που έχουμε, μαζί με την όραση, καθώς η οσμή επεξεργάζεται στο ίδιο τμήμα του εγκεφάλου με το συναίσθημα. Ως άτομα, υποτιμούμε το σημαντικό ρόλο που παίζει η μυρωδιά στη ζωή μας· σε αντίθεση με τις άλλες αισθήσεις μας, τις οποίες μπορούμε να απενεργοποιήσουμε ή να αγνοήσουμε, η αίσθηση της όσφρησης είναι σταθερή όσο αναπνέουμε και μπορεί να επηρεάσει το 75% των καθημερινών συναισθημάτων μας.

Quote

Πειράματα σε ένα κατάστημα μόδας αποκάλυψαν ότι οι πωλήσεις διπλασιάστηκαν όταν διαχέονταν «θηλυκά αρώματα» όπως Βανίλια στο «τμήμα γυναικείων ρούχων».

Για να δημιουργήσει ένα signature scent, η Air Aroma συνεργάζεται με τον πελάτη προκειμένου να συλλάβει την πραγματική ουσία του brand. Κάθε στοιχείο λαμβάνεται υπόψη ξεχωριστά - από την κουλτούρα και τους ανθρώπους έως την επίπλωση, τη διακόσμηση και τα υλικά - ώστε να δημιουργήσουμε ένα άρωμα αληθινά μοναδικό για το κάθε brand. Στην ουσία, δημιουργείται ένα "οσφρητικό λογότυπο" που ενισχύει την αντίληψη, το συναίσθημα και την εικόνα του brand, ένα άρωμα που οι πελάτες αναγνωρίζουν κάθε φορά που επισκέπτονται τα καταστήματά σας.

Air Aroma at New York Fashion Week 

Εταιρείες λιανικής, όπως οι Hugo Boss, Zara και Max Mara, έχουν δει πολύ θετικά αποτελέσματα στα καθαρά κέρδη τους, καθώς οι πελάτες παραμένουν περισσότερο χρόνο σε καταστήματα που έχουν εφαρμόσει scent branding. Πέρα από περιβάλλοντα λιανικής πώλησης, πολλά fashion brands χρησιμοποιούν άρωμα για να ενισχύσουν special events, όπως fashion shows και exclusive parties, αναβαθμίζοντας την εμπειρία ενώ ταυτόχρονα συνδέονται με το κοινό τους σε βαθύτερο επίπεδο.

Quote

Μεταφράζουμε Brand Identities σε αξέχαστα Αρώματα.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν και η Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι το 2010, όπου ο δημιουργός του fashion brand Lutz Huelle και η Air Aroma συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν μια μοναδική εμπειρία catwalk. Η συλλογή Lutz για Άνοιξη / Καλοκαίρι είχε βασιστεί στο θέμα "κεραυνός" και πήρε μορφή από την κίνηση των ρούχων στον αέρα - τσαλακωμένα, μπερδεμένα και σκισμένα. Με βάση αυτά τα στοιχεία, η Air Aroma δημιούργησε ένα μοναδικό άρωμα διάρκειας μιας βραδιάς, διαχέοντας νότες από ξύλο και θαλάσσια καταιγίδα, συμπληρώνοντας τέλεια τη γκάμα Lutz.

Air Aroma at Lutz Spring/Summer 2010,Paris Fashion Week 

Επικοινωνήστε μαζί μας για να δημιουργήσουμε μαζί μια μοναδική εμπειρία, δημιουργώντας ένα αποκλειστικό signature scent ή επιλέγοντας το ιδανικό άρωμα από τη συλλογή μας, που αιχμαλωτίζει την ουσία του brand σας και προσελκύει το δικό σας target audience. Πρόκειται να γίνει μια ανεξίτηλη εμπειρία, που θα αποτυπωθεί στη μνήμη των ανθρώπων για καιρό μετά την επίσκεψη στα καταστήματα ή τις εκδηλώσεις σας.